Veelgestelde vragen

We hebben hieronder de meest gestelde vragen verzameld. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

1. Mijn account

Wat betekent Subaccounts beheer onder Mijn Account?

Voor sommige klanten hebben wij Subaccounts  aangemaakt. Zo lang er onder het kopje Subaccounts Beheer geen extra accounts zichtbaar zijn, zijn deze niet toegevoegd aan je account. 

Subaccounts zijn van toepassing als bijvoorbeeld één contactpersoon collecties bestelt voor meerdere locaties. Ieder subaccount koopt eigen credits en beheert zijn eigen collecties, terwijl het hoofdaccount inzicht heeft in wie wat heeft gereserveerd. 

Heb je vragen over Subaccounts? Neem dan contact met ons op.

Mijn gegevens kloppen niet.

Neem dan contact met ons op.

2. Credits en betalen

Wat zijn credits en hoe betaal ik mijn collecties?

Om te voorkomen dat je voor elke collectie-aanvraag een rekening ontvangt, koop je een bundel met credits waarmee je je collecties kunt afrekenen. Deze bundel moet eerst afgerekend zijn, voordat je collecties kunt aankopen.

Ik wil achteraf betalen. Kan dat?

Je kunt credits zowel op rekening betalen als met iDeal. Als je kiest voor 'op rekening' ontvang je achteraf een factuur op het opgegeven factuuradres. 

Hoe lang zijn credits geldig?

Credits zijn onbeperkt geldig.

Ik wil credits kopen

Je kunt credits kopen via deze pagina. Als je onvoldoende credits hebt, word je via de winkelwagen doorgeleid naar deze pagina. Credits zijn onbeperkt houdbaar.

3. Reserveren

Kan ik de Onderwijscollecties ook bestellen voor andere provincies dan Overijssel?

Nee, dat kan op dit moment niet.

Ik kan geen datum kiezen eerder dan over vier weken

Een collectie dient minstens vier weken van tevoren te worden aangevraagd. Het is niet mogelijk om daar van af te wijken.

Ik wil het pakket langer lenen dan 6 weken

Het is op dit moment niet mogelijk om een pakket langer dan 6 weken te lenen. Als de leentermijn wordt overschreden, kunnen andere onderwijsinstellingen geen gebruikmaken van de collectie. Daarom brengen wij bij het overschrijden van de leentermijn kosten in rekening. 

Zijn de collecties in de winkelwagen voor mij gereserveerd?

Nee, pas na het afrekenen met credits zijn de collecties voor jou gereserveerd. 

Ik wil mijn aanvraag annuleren

Vul het contactformulier in. Dan annuleren wij de bestelling voor je. Dit kan tot 4 weken voor de gereserveerde periode. 

Kan ik terugzien welke collecties ik gereserveerd heb?

Je kunt in je account onder het kopje 'Bestellingen' terugzien welke collecties je voor welke periode hebt gereserveerd.

4. Ophalen en inleveren

Mijn pakket is niet compleet aangekomen

Laat het ons weten via het contactformulier. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Ik ben een boek of meerdere boeken kwijtgeraakt

Laat ons via het contactformulier weten om welke boeken het gaat. Wij zullen de kwijtgeraakte boeken in rekening brengen.

Ik ben mijn pakbon kwijtgeraakt. Hoe kan ik inzien welke boeken ik weer moet inleveren?

Laat ons via het contactformulier weten dat je de pakbon bent kwijtgeraakt. Dan mailen wij de pakbon naar je toe.

5. Inhoud en thema's

Het thema dat wij op school behandelen is niet beschikbaar in de gewenste periode

Helaas hebben wij op dat moment geen voorraad meer. Mogelijk is een andere periode nog wel beschikbaar.

Het thema dat wij op school behandelen staat niet in de webshop

Het kan zijn dat een thema dat je wilt behandelen (nog) niet in onze webshop voorkomt. Je kunt kiezen uit een thema dat lijkt op het thema dat je wilt behandelen, of een suggestie indienen via het contactformulier.

Kan ik een collectie aanvragen voor een bredere of smallere doelgroep?

Je kunt alleen collecties aanvragen voor de doelgroepen die op de pagina van het thema benoemd staan. Mis je een doelgroep? Geef ons je suggestie dan door via het contactformulier. Dan kijken wij of we dat thema voor die doelgroep kunnen opnemen.

Kan ik inzien welke boeken in een pakket zitten?

Dit kun je niet inzien. De boeken sluiten wel altijd aan bij het thema.

Blijf op de hoogte

Meld je aan en blijf op de hoogte!

Volg ons
Bezoekadres Rijnbrink

Hunneperkade 70
7418 BT Deventer

088 19 70 300
info@rijnbrink.nl
 
Contactpagina

© Rijnbrink. Alle rechten voorbehouden.
 Ontwikkeld door Zoccolo.